Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.rights.licenseReconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional. (CC BY-NC-ND)es
dc.contributor.authorLyons, Angelaes
dc.contributor.authorKass-Hanna, Josephinees
dc.contributor.authorZucchetti, Alessiaes
dc.contributor.authorCobo, Cristóbales
dc.date.accessioned2019-04-26T21:07:51Z
dc.date.accessioned2020-10-28T19:25:39Z
dc.date.accessioned2021-09-07T18:09:41Z-
dc.date.available2019-04-26T21:07:51Z
dc.date.available2020-10-28T19:25:39Z
dc.date.available2021-09-07T18:09:41Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.citationLyons, Kass-Hanna, Zucchetti & Cobo, C. (2019). Leaving No One Behind: Measuring the Multidimensionality of Digital Literacy in the Age of AI and other Transformative Technologies.es
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12381/332-
dc.description.abstractTo ensure that no one is left behind in today’s fast-changing world driven by technological advancement, it is critical for global citizens of all ages and socioeconomic backgrounds to have a set of digital skills to live, work, learn, and participate in modern society. This brief emphasizes the need for a holistic framework encompassing technical and socioemotional dimensions to formulate 21st century skills targets and pave the way for tangible outcomes in the workplace and beyond. Standardized assessment tools are essential to consistently measure digital literacy, identify gaps and track progress towards narrowing them, especially for the most vulnerable populations.es
dc.format.extent17 p.es
dc.language.isoenges
dc.publisherT-20 Japan 2019es
dc.rightsAcceso abiertoes
dc.subjectDigital skillses
dc.subjectWorkes
dc.subjectHabilidades digitaleses
dc.subjectTrabajoes
dc.titleLeaving No One Behind: Measuring the Multidimensionality of Digital Literacy in the Age of AI and other Transformative Technologieses
dc.typeDocumento de conferenciaes
dc.subject.aniiCiencias Sociales-
dc.subject.aniiCiencias de la Educación-
dc.type.versionRevisadoes
dc.ceibal.researchlineUsos sociales de las TIC y cultura digitales
dc.subject.ceibalHabilidadeses
dc.subject.ceibalTecnologíaes
dc.subject.ceibalAlfabetizaciónes
dc.subject.ceibalEducaciónes
Aparece en las colecciones: Fundación Ceibal

Archivos en este ítem:
archivo Descripción Tamaño Formato  
t20-japan-tf7-10-multidimensionality-digital-literacy.pdf377.19 kBAdobe PDFDescargar

Las obras en REDI están protegidas por licencias Creative Commons.
Por más información sobre los términos de esta publicación, visita: Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional. (CC BY-NC-ND)