| Fecha de publicación | Título | Tipo | Autor(es) |
| jun-2025 | Integrative Report Project: Exploring Opportunities for the Use of Digital Technologies to Foster Educational Inclusion for Refugees, Migrants, and Displaced Children in Latin America and the Caribbean | Libro | Caumont, Lucía; Dávalos, Cristen; Sánchez Bautista, Consuelo |
| mar-2025 | Digital Technologies for Leveraging Public Policies in Education for Refugees, Migrants and Displaced Children and Young People: Challenges and Opportunities in LAC | Libro | Gordano, María Cecilia |
| abr-2025 | Digital Innovations for the Educational Inclusion of Refugees, Migrants, and Displaced persons in Latin America and the Caribbean: Analysis of Best Practices and Recommendations for Their Scalability and Sustainability | Libro | Ferrando, Fiorella |
| feb-2025 | Education Ecosystem in Public Policies for Refugees, Migrants, and Displaced Children and Young People in Latin America and the Caribbean with the Use of Digital Technology | Libro | Gordano, María Cecilia |
| feb-2025 | Education for Refugees, Migrants and Displaced Children and Young People in LAC: Challenges and Opportunities with Digital Technology | Libro | Gordano, María Cecilia |
| 25-jun-2025 | Innovaciones y recomendaciones de política pública en educación digital para refugiados, migrantes y jóvenes desplazados en LAC | Libro | Gordano, María Cecilia; Ferrando, Fiorella |
| 23-jun-2025 | Potenciando el aporte de Edutech para el aprendizaje de la lectoescritura. El caso de Aprenderia | Reporte técnico | Fundación Ceibal; Banco Interamericano de Desarrollo. |
| 22-ago-2025 | Anticipando el Futuro: propuesta para un caso real | Artículo | Asplanato, Roberto |
| mar-2025 | Barreras digitales: los desafíos de las personas jóvenes y adultas ante la prueba AcreditaCB | Libro | Morales Pignatta, Marcelo; Ruiz, Laura; Dambrauskas, Alicia; Cousillas, Lorena; Wilkins, Andrés |
| 19-mar-2025 | Tecnología en la educación: "En el foco mundial" | Artículo | Asplanato, Roberto |
| 1-dic-2024 | ¨La continuidad Educativa en clave de Ecosistema Híbrido Productivo¨ FSED_2_2022_1_174552 | Documento de trabajo | Girolami, Monica; De la Paz, Cecilia; Evelyn Aixalá |
| feb-2024 | Revista +Aprendizajes. Encuentro de Montevideo. Perspectivas sobre la tecnología en la educación: Uruguay, América Latina y el mundo | Publicación seriada | Ripani, María Florencia; da Silveira, Pablo; Folgar, Leandro; Antoninis, Manos |
| 2024 | Education Sector Fund: Digital Inclusion. 2024 Report | Libro | Fundación Ceibal |
| 2024 | Fondo Sectorial de Educación: Inclusión digital. Informe 2024 | Libro | Fundación Ceibal |
| 2024 | Innovative Experiences 2023 | Libro | Fundación Ceibal |
| 2024 | Experiencias innovadoras 2023 | Libro | Fundación Ceibal |
| mar-2024 | Mediación pedagógica para acreditar Educación Media Básica: percepciones y reflexiones | Documento de conferencia | Morales Pignatta, Marcelo; Ruiz, Laura; Dambrauskas, Alicia; Cousillas, Lorena |
| oct-2024 | Acreditación de saberes e inclusión digital en Uruguay: la incidencia de las habilidades digitales en la aprobación de AcreditaCB | Artículo | Morales Pignatta, Marcelo; Ruiz, Laura; Dambrauskas, Alicia; Cousillas, Lorena; Wilkins, Andrés |
| abr-2024 | Estudio de habilidades digitales de quienes no acreditan ciclo básico en Uruguay | Documento de conferencia | Morales Pignatta, Marcelo; Ruiz, Laura; Cousillas, Lorena; Leonel Rivero |
| 11-jun-2024 | Transforming Data into Information: Overcoming Challenges in Educational Data Analysis | Documento de conferencia | da Silva, Natalia |