Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.rights.license | Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional. (CC BY-NC-ND) | es |
dc.contributor.author | Cobo, Cristóbal | es |
dc.contributor.author | Mateu, Matías | es |
dc.contributor.editor | Hourcade, Juan Pablo | |
dc.date.accessioned | 2016-12-21T18:15:36Z | |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T19:25:55Z | |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T19:11:30Z | - |
dc.date.available | 2016-12-21T18:15:36Z | |
dc.date.available | 2020-10-28T19:25:55Z | |
dc.date.available | 2021-09-07T19:11:30Z | - |
dc.date.issued | 2016-11 | |
dc.identifier.citation | Cobo, C; Mateu, M. (2016). A conceptual Framework for the Analysis and Visualization of Uruguayan Internet for Education. En: INTERACTIONS. NOVEMBER–DECEMBER 2016 VOLUME XXIII. 6. pp 70-73. | es |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12381/444 | - |
dc.description.abstract | The general objective of the work we discuss here is to generate evidence-based knowledge that can help Plan Ceibal make more informed decisions in their upcoming strategies. The idea is to design a conceptual framework to be used for conducting advanced analysis of educational-system datasets to better understand students’ and teachers’ online teaching and learning practices throughout different virtual learning environments. | es |
dc.format.extent | pp. 70-73 | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.publisher | Interactions - Association for Computing Machinery | es |
dc.rights | Acceso abierto | es |
dc.source | Interactions. Human Computer Integration. | es |
dc.source | NOVEMBER–DECEMBER 2016 VOLUME XXIII. 6. | es |
dc.subject | Big Data | es |
dc.subject | Use and access to the Internet | es |
dc.subject | Ceibal Plan | es |
dc.subject | Big Data | es |
dc.subject | Uso y acceso a internet | es |
dc.subject | Plan Ceibal | es |
dc.title | A conceptual Framework for the Analysis and Visualization of Uruguayan Internet for Education | es |
dc.type | Artículo | es |
dc.subject.anii | Ciencias Sociales | - |
dc.subject.anii | Ciencias de la Educación | - |
dc.type.version | Enviado | es |
dc.identifier.doi | 10.1145/2998387 | |
dc.ceibal.researchline | Recursos y plataformas | es |
dc.ceibal.researchline | Nuevas formas de conocer, aprender, enseñar y evaluar | es |
dc.subject.ceibal | Uso de computadoras | es |
dc.subject.ceibal | Sistemas de información | es |
Aparece en las colecciones: | Fundación Ceibal |
Archivos en este ítem:
archivo | Descripción | Tamaño | Formato | ||
---|---|---|---|---|---|
interactions20161112-CC.pdf | Descargar | 9.9 MB | Adobe PDF |
Las obras en REDI están protegidas por licencias Creative Commons.
Por más información sobre los términos de esta publicación, visita:
Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional. (CC BY-NC-ND)