Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.rights.licenseReconocimiento 4.0 Internacional. (CC BY)es
dc.contributor.authorYovine, Sergioes
dc.contributor.authorMayr, Franzes
dc.contributor.authorSosa, Sebastiánes
dc.contributor.authorVisca, Ramiroes
dc.date.accessioned2021-09-30T13:15:20Z-
dc.date.available2021-09-30T13:15:20Z-
dc.date.issued2021-09-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12381/456-
dc.description.abstractThis paper explores the use of Private Aggregation of Teacher Ensembles (PATE) in a setting where students have their own private data that cannot be revealed as is to the ensemble. We propose a privacy model that introduces a local differentially private mechanism to protect student data. We implemented and analyzed it in case studies from security and health domains, and the result of the experiment was twofold. First, this model does not significantly affecs predictive capabilities, and second, it unveiled interesting issues with the so-called data dependency privacy loss metric, namely, high variance and values.es
dc.language.isoenges
dc.publisherMDPIes
dc.rightsAcceso abiertoes
dc.sourceMachine Learning and Knowledge Extractiones
dc.subjectmachine learninges
dc.subjectdifferential privacyes
dc.subjectprivate aggregation of teacher ensemblees
dc.titleAn Assessment of the Application of Private Aggregation of Ensemble Models to Sensible Dataes
dc.typeArtículoes
dc.subject.aniiCiencias Naturales y Exactas
dc.subject.aniiCiencias de la Computación e Información
dc.identifier.aniiPOS_ICT4V_2016_1_15, FSDA_1_2018_1_154419, FMV_1_2019_1_155913.es
dc.type.versionPublicadoes
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3390/make3040039-
dc.anii.subjectcompleto//Ciencias Naturales y Exactas/Ciencias de la Computación e Información/Ciencias de la Computación e Informaciónes
Aparece en las colecciones: Publicaciones de ANII

Archivos en este ítem:
archivo Descripción Tamaño Formato  
make-03-00039.pdf1.11 MBAdobe PDFDescargar

Las obras en REDI están protegidas por licencias Creative Commons.
Por más información sobre los términos de esta publicación, visita: Reconocimiento 4.0 Internacional. (CC BY)