Fecha de publicación | Título | Tipo | Autor(es) |
1-may-2022 | Auditory and haptic feedback to train basic mathematical skills of children with visual impairments | Artículo | Marichal, Sebastián; Rosales, Andrea; González Perilli, Fernando; Pires, Ana Cristina; Blat, Josep |
27-jun-2022 | Co-designing game narratives and dynamics with first grade children | Documento de conferencia | Hergatacorzian, Camila; da Luz Werner, Mariana; Goyret, Juan; Varela, Gonzalo; González Perilli, Fernando |
sep-2022 | Diseño participativo de interacción tangible con fines educativos | Documento de conferencia | González Perilli, Fernando; Bakala, Ewelina; Pascale, María; da Luz Werner, Mariana; Hergatacorzian, Camila; Pires, Ana Cristina |
1-oct-2017 | Educación Tangible. Nuevas formas de interacción para el aprendizaje | Reporte técnico | Marichal, Sebastián; Bakala, Ewelina; Pires, Ana; Puig, Federico; Fleischer, Bruno; Sansone, Gustavo; Pascale, María; Soria, Rita; González Perilli, Fernando |
10-ago-2023 | Informe final del proyecto: CETA, expandiendo las posibilidades de la interacción tangible en escuelas | Reporte técnico | González Perilli, Fernando; Pires, Ana Cristina; Pascale, Maria; Sansone D´Amore, Gustavo Nicolás; Bakala, Ewelina; Secco, Leonardo; Marichal Baráibar, Sebastián Roberto; Argente Raimondo, Daniel Alejandro; Hergatacorzian, Camila; Da Luz Werner, Mariana; Varela, Gonzalo |
ago-2021 | Learning maths with a tangible user interface: Lessons learned through participatory design with children with visual impairments and their educators | Artículo | Pires, Ana Cristina; Bakala, Ewelina; González Perilli, Fernando; Sansone, Gustavo; Fleischer, Bruno; Marichal, Sebastian; Guerreiro, Tiago |